Create your own web pages in minutes...
Serviciul Buget-Contabilitate, Resurse Umane.
Sef Serviciu : Borcan Alin Paul

  • Consilier Superior Birau Simona
  • Consilier Superior Sucitu Iuliana    
  • Consilier Superior Berbecel Georgeta Niculina
  • Consilier Superior Dodoaca Ivona
  • Consilier Superior Dogaru Camelia Natalia
  • Consilier Superior Popescu Emilia
  • Consilier Superior Postelnicu Florentina Alina
  • Consilier Superior Sain Simona

        Atributii
- elaboreaza proiectul bugetului local si asigura publicarea acestuia īn presa locala;
- īntocmeste comunicarile pentru fiecare ordonator secundar privind bugetul anual repartizat si ori de cāte ori au loc rectificari de buget,  urmarind īncadrarea sumelor solicitate pe capitole, subcapitole si titluri īn volumul creditelor aprobate īn buget;
- īntocmeste note justificative privind transferuri din bugetul de stat;
- asigura īntrebuintarea si executarea bugetului local;
- supune spre aprobarea Consiliului local contul de cheltuieli a exercitiului bugetar;
- īntocmeste prognozele bugetare;
- tine evidenta deschiderilor de credite pe fiecare unitate de īnvatamānt pentru cheltuieli de personal si burse, sanatate, asistenta sociala, arta, cultura, gospodarie comunala, administratie locala, aparare civila, energie termica, abonamente calatori, investitii,
- īntocmeste contul de īncheiere a exercitiului bugetar;
- elaboreaza studii financiare pentru fundamentarea cheltuielilor bugetare īn functie de necesitatile si de spiritul de economicitate;
- organizeaza, controleaza si raspunde de modul de desfasurare a activitatii de evidenta  contabila;
- īntocmeste darile de seama asupra executarii planului de cheltuieli īnscrise īn planurile anuale ale bugetului local;
- īntocmeste bilantul trimestrial si anual privind bugetul Primariei, precum si centralizarea bilanturilor ordonatorilor de credite finantati din bugetul local;
- primeste si verifica extrasele de cont ale bancilor cu documentele īnsotitoare privind miscarea corecta si exactitatea datelor īnscrise īn extrase cu cele din documentele īnsotitoare;
- īntocmeste notele contabile, atāt pentru fondurile bugetare, cāt si pentru cele autofinantate si fondurilor speciale legal constituite;
- conduce evidenta cheltuielilor si creditelor organizate īn domeniul constructiei   de locuinte conform prevederilor legale īn vigoare;
- angajeaza unitatea prin semnatura, alaturi de conducatorul unitatii, īn toate operatiunile de patrimoniu;
- organizeaza si conduce evidenta contabila;
- asigura īntocmirea, circulatia si pastrarea documentelor justificative care stau la baza īnregistrarilor contabile;
- tine evidenta patrimoniului  privat al Primariei ;
- īntocmeste N.I.R. pe baza documentelor de achizitionare la nivel de preturi si repere;
- īntocmeste bonuri de miscare pentru mijloacele fixe receptionate;
- īntocmeste bonuri de consum pentru scoaterea   din folosinta a obiectelor de inventar si completeaza fisele de evidenta a obiectelor de inventar ;
- urmareste si tine evidenta miscarilor mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, de la un loc la altul;
- periodic face punctaj cu gestionarii de mijloace fixe si obiecte de inventar, iar  īn cazul īn care se constata deficiente ia masurile ce se impun pentru intrarea īn legalitate;
- īntocmeste registrul cu numerele de inventar a mijloacelor fixe si completeaza fisele de evidenta a mijloacelor fixe;
- participa la inventarierea anuala a patrimoniului;
- asigura si verifica īntocmirea deconturilor privind acordarea subventiilor pentru transportul de calatori si decontarile pentru diferentele de pret la energie termica;
- verifica periodic proiectele de operatiuni care fac obiectul controlului financiar preventiv din punct de vedere al legislatiei, regularitatii si īncadrarii īn limitele angajamentelor bugetare la ordonatorii secundari de credite stabilite potrivit legii īn baza dispozitiilor ordonatorului de credite;
- verifica situatiile de lucrari si raspunde  pentru efectuarea decontarii situatiilor de lucrari ;
- tine evidenta cheltuielilor efectuate: materiale, investitii, sponsorizari, fonduri speciale;
- tine evidenta furnizorilor si debitorilor;
- raspunde de modul de stabilire si retinere a datoriilor catre stat aferente salariilor si īntocmeste documentele necesare platii acestora;
- informeaza asupra situatiilor deosebite, propune masuri de solutionare a  acestora si raspunde pentru rezolvarea lor;
- asigura existenta, integritatea si pastrarea  bunurilor, valorilor de orice fel aflate īn patrimoniu;
- utilizeaza valorile materiale de orice fel, declaseaza si caseaza bunuri aflate īn patrimoniu  Primariei,
- efectueaza īn numerar sau prin cont īncasari si plati  īn lei si īn valuta de orice natura, inclusiv salariile si retinerile din acestea si alte obligatii , controleaza modul cum sunt gestionate aceste fonduri;
- efectueaza controlul īn totalitate sau prin sondaj īn raport cu volumul, valoarea si natura bunurilor, posibilitatilor de sustragere, conditiilor de pastrare si gestionare, cuprinzānd un numar reprezentativ de repere si documente care sa permita tragerea unor concluzii temeinice asupra respectarii actelor normative din domeniul financiar si de gestiune;
- prezinta actele de control īntocmite, concluziile controlului efectuat pentru a se dispune masurile ce trebuiesc luate īn vederea īnlaturarii abaterilor constatate si a tragerii la raspundere a persoanelor care au savārsit nereguli sau au produs pagube materiale;
- īntocmeste contul de īncheiere al exercitiului bugetar;
- elaboreaza studii financiare pentru fundamentarea cheltuielilor bugetare īn functie de necesitati si īn spiritul de economicitate;
- organizeaza si īntocmeste darile de seama trimestriale si anuale asupra executarii planului de cheltuieli īnscrise īn planurile anuale ale bugetului local;
- īntocmeste bilantul trimestrial si anual privind bugetul propriu, precum si centralizarea bilanturilor ordonatorilor de credite finantati din bugetul local;
- organizeaza si controleaza inventarierea anuala si ocazionala a mijloacelor materiale si banesti si face propuneri pentru īmbunatatirea activitatii;
- organizeaza, controleaza si raspunde de modul de desfasurare a activitatii de evidenta contabila ;
- organizeaza si verifica modul de gestionare a valorilor materiale, a  fondurilor fixe, a decontarilor cu debitorii si creditorii, exercita controlul periodic asupra organizarii evidentei gestionare īn vederea prevenirii īnstrainarii, distrugerii sau aprovizionarii peste nevoile reale ale subunitatilor;
- primeste si verifica extrasele de cont ale bancilor cu documentele īnsotitoare privind miscarea corecta si exactitatea datelor īnscrise īn extrase cu cele din documentele īnsotitoare;
- conduce evidenta cheltuielilor si creditelor organizate īn domeniul constructiilor de locuinte, conform prevederilor legale īn vigoare;
- īntocmeste notele contabile, atāt pentru fondurile bugetare, cāt si pentru cele autofinantate si fondurile speciale  legal constituite;
- verifica si centralizeaza, zilnic, operatiunile ce se fac prin casieria Primariei si asigura īncasarea la timp a creantelor, lichidarea obligatiilor de plata, luāndu-se masurile ce se impun pentru stabilirea raspunderilor materiale;
- īntocmeste ordinele de plata;
- īntocmeste CEC-urile pentru ridicarea de numerar din conturile unitatii ;
- īntocmeste constituirea de garantii pentru personalul īncadrat conform dispozitiilor legale;
- analizeaza executia bugetului, face propuneri privind virarile de credite si modificarile de alocatii trimestriale;
- centralizeaza solicitarile lunare de credite ale ordonatorilor tertiari īn vederea repartizarii creditelor;
- efectueaza deschiderea lunara de credite īn conformitate cu prevederile bugetului local si cu normele trezoreriei;
- repartizeaza credite bugetare ordonatorilor tertiari īn conformitate cu aprobarile conducerii;
- urmareste zilnic, la trezorerie, disponibilitatile banesti īn functie de care se stabilesc prioritatile la plata;
- centralizeaza lunar, bonurile de consum primite de la magazie si īntocmeste nota contabila;
- īnregistreaza justificarea ordinelor de deplasare, primite de salariatii unitatii;
- verifica borderourile de justificare a timbrelor postale si face īnregistrarea consumului īn contabilitate ;
- urmareste īnregistrarea īn contabilitate a modificarilor intervenite īn patrimoniul public;
- asigura evidenta tehnico-operativa a bunurilor de inventar si a valorilor  materiale;
- verifica periodic si pune de acord stocurile din evidenta tehnico-operativa cu evidenta contabila;
īndeplineste si alte atributii stabilite prin acte normative sau īncredintate de autoritatea deliberativa si executiva.
Primaria Tārgu Carbunesti
www.primariacarbunesti.ro © 2011. All Rights Reserved.
Ultima actualizare 16.11.2023